alvalundvall

Aldrig mera kärlek

Kategori: Vardag

Hej!
Idag har jag bara tagigt det lugnt och inte gjort någonting, som jag gör på alla helger.
Jag tror att jag ska ta en bloggpause.
Ingen kommenterar, inget vettigt att skriva om även fast jag vill skriva massor och jag känner mig bara tom.
Jag har en hel del bilder, men ändå.
Det är ju ingen vits att lägga upp bilder när ingen kommenterar.
När det börjar hända något vettigt ska jag försöka börja igen.
Jag måste tänka över att skit.
Jag tänker på det jag har och kommer alltid att ha, min familj.
Det är jag glad över.

Kommentarer

  • isabelle säger:

    Gumman.<3 Du vet att du ska göra det som känns rätt! Jag finns alltid för dig, och det hoppas jag verkligen att du aldrig tvivlar på. Alva! Allt kommer ordna sig tillslut♥

    2011-10-09 | 18:42:29
    Bloggadress: http://iissantissan.blogg.se/
  • - säger:

    Ta ingen paus!

    Jag lovar att alla uppskattar att du bloggar! (L)



    Jag gör det!

    TA INGEN BLOGGPAUS!♥



    pok.

    2011-10-09 | 21:07:35
  • linnea♥ säger:

    gumman finns om du vill prata, hoppas du vet att du kan lita på mig♥

    för jag vet att jag alltid kan prata med dig och att du har en axel som jag kan gråta på men en snälla sluta inte blogga din blogg är mycket roligare än en massa stora bloggar:)love you hope you now that ♥



    2011-10-17 | 14:30:17
  • ♥ sofi säger:

    neee duu det får du inte din blogg är ju kung !!!









    2011-10-17 | 14:31:24

Kommentera inlägget här: