alvalundvall

Jag vet att det är svårt, men både du och jag kämpar...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Hade tänkt att börja blogga igen.
Jag blev både fövånad och glad när jag ser att det finns dom som har kikat in på bloggen endå.
Kommentarerna med.
Men ni får lov att börja kommentera mer, för att annars finns det ingen vits i att jag sitter och skriver.
I söndags var jag i ladugården som jag inte har varit på en evighet sedan.
Det var sjukt kul iaf, som det alltid är.
Och jag fick vara med på en andra kalvning!
Även fast jag bara så början och själva kalven när den hade kommit.
Menmen, jag tror att jag ska fara dit till helgen med, det får mig på bra humör.
Framför allt för att jag ser min framtid i det.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Det har hänt mig en del medans jag har haft pausen.
Men det står stilla i mitt huvud.
Jag tog med mig kameran till ladugården med, så det blev lite bilder på den lilla söta kalven! :D
Nu ska vi äta.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: