alvalundvall

Jag tror du är den..

Kategori: Vardag

Hejhej!
Idag är det torsdag, vilket är en smackad dag med lektioner hela tiden.
Men sista lektionen blev inställd, träslöjden.
Nu sitter jag ock lyssnar på musik för fullt.
Under denna period har jag inte lyssnat på någon musik över huvudtaget.
Vet inte varför.
Just nu är det we found love-Rihanna.
Älskar hennes musik!
Jag har inget planerat ikväll.
Tror bara att jag ska njuta av nuet.
Skulle vilja att det ska fortsätta såhär.
Fast kanske få kunna känna mer känslor.
Hoppas värkligen att inget skiter sig nu.
Imorgon är sista dagen inför lovet.
Önskar att det hade kunnat vare lov för typ tre veckor sedan istället för nu.
Men det går inte att ändra på.
På lovet så ska jag nog jobba en aning och så ska vi fara till fjälls.
Jag brukar hata att fara till fjälls, men jag längtar faktist!
Ni får en liten bild ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: