alvalundvall

Katter är till för att jaga råtter, inte

Kategori: Vardag

Hejhej!
Idag är jag hemma ifrån skolan.
Jag har fortfarande hosta och feber.
Jag vet inte riktigt hur det blir med skola imorgon heller.
Jag ville värkligen till skolan idag, menmen..
Något som är bra med att vara sjuk och vara ifrån skolan är ju att jag får tid över till att tänka.
Tänka över allt.
Ibland måste man stanna upp och bara tänka på vad som händer just nu.
Vare sig det är possetivt eller negativt.
Haha, såg precis någon lotto reklam på tven.
Har sett den ett antal gånger, och det är så till gjord och fjantig!
Det är den med katterna och huset och allt.
Hon har typ vunnit pengar och har köpt ett hur som något lyx hotell för katter.
Nu är den här reklamen inte sann, men man kan ju undra vad katter är om typ tjugo år.
Det skulle inte förvåna mig om det var så då!
Dom börjar överskatta dom, alldeles för mycke tycker jag.
Detta är min åsikt, vad är din? Kommentera!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: