alvalundvall

Det är ditt fel...

Kategori: Vardag

Hej!
Nu har jag kommit hem ifrån skolan. Skolan var som vanligt.
Men igår så sövdes jag. Det enda jag minns är att det var en massa folk omkring mig innan jag somna.
När jag vaknade sedan på uppvakningen så hade jag jätte ont i benet.
Det var en smärta som jag aldrig kännt förr. Det brändes och sved på samma gång.
Men jag somnade om och sovde i två timmar till.
Jag har fortfarande ont och haltar. Men det kommer ju att bli bättre iaf.
Men svaret vet vi inte hur lång tid det kommer att ta.
Det kan ta ifrån en månad till ett halvår beroende på hur långt dom måste skicka.
Det är tydligen så ovanligt att jag kan vara ensam i ö-vik som har det, norrland, Sverige.
Det är ingen som vet. Men bollen är ju i rullning iaf.
Och jag har bestämmt mig för att jag vill börja i skytten igen.
Jag gick ju förut men var tvungen att sluta eftersom att det blev för mycket.
Ikväll händer det inte mycket. Ska fortsätta redigera så att ni ska få en bildbomb någon gång när jag är klar! ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: