alvalundvall

Klirrat rid grejor!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Igår var en skit dag.
Ont i huvve, trött, allmännt ont, less på allt.
Ja, skit alltså.
Nog om det.
Idag har varit en slapp dag.
Vi har iaf fått vår första glos-läxa.
Vi hade faktist bara 15 glosor!
I gideå hade vi typ 20-30.
Efter skolan for jag och mamma till stan för att köpa ridstövlar.
Så ett per ridstövlar, ett par svarta ridbyxor och ett par ridstrumpor som har inhandlats.
Mamma och pappa kom hem igår men pappa och Abbe har farit till Strömsund på cross tävling över helgen.
Så det har bara varit jag och mamma ikväll.
Vi har gjort Suishi.
Första gången utan min farbrors tjej.
Men jag tyck att det bra.
Gott var det a! :D
Nu sitter vi och tittar på Sveriges match mot Ungern.
0-0 än så länge.
Jag tror inte att det blir så mycket mer ikväll.
Primeringen är ju imorgon.
Jag kommer att vara så nevös så att jag kommer att dö jue! ;o Vill absolut inte att någonting ska gå fel!
Vi ser väl hur det går...
Nu ska jag fortsätta mysa i soffan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: