alvalundvall

You can count on me like one, two three, fore..

Kategori: Vardag

Hejhej!
I söndags så red jag. Det gick skit. Pugnt.
Efter for jag till mormor och morfar och var där tills jag for på bio.
Det var "Jag saknar dig" som visades.
Jag brukar inte fråta till filmer, men jag grät som barnet!
Grymt bra film iaf!
Igår var bästa dagen på länge! Jag kunde bara släppa på allt.
Jag kunde vara riktiga Alva fullt ut, som jag senast kunde när jag gick på Gideå.
Sedan fanns det ju fler fördelar med dagen, men det ska jag inte skriva här! ;)
Har inget vettigt att säga om denna dag.
Ikv ska jag träna på tyskan som en tok. För, alla rätt på första förhöret skulle ju inte sitta fel! (y)
Aja, ska försöka hinna med lite engelska med.
En bild som jag tog för ett tag sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: