alvalundvall

Here I come, Umeå sjukhus!

Kategori: Vardag

Hejhej!
I måndags hann jag inte skriva.
Jag var ju på ridningen.
Jag fick ha Gejscha.
Vi hoppade lite på banan.
Vilket var skit kul!
Men jag tycker ju att det alltid är kul när det går fort!
Efter det så gick vi över bron till ett ställe där det finns en slänt som lutar 90 grader, och där, där skulle vi upp. Jag tänkte det att det aldrig skulle gå! Men du att jag har en stor och stark häst! (a) Haha, men jag kom upp! :D Skit härligt var det!
Det gick INTE sakta upp ska jag säga! :D
Smilys galning nummer 1...
Igår var en slapp dag te skola.
HK och lite sånt.
Bara det att han som jag skulle "sammarbeta" med hoppa bara runt och lekte, vilket fick mig att dampa lös...
Aja, efter skolan så kom ju en filur som kom för att vara med mig men satt vid dator och kolla med cross och skoter filmer med Abbe.
Men han var socialare sedan.
Idag är det Sjukhuset som gäller. Så ingen skola idag eller imorgon.
Idag ska jag ba träffa läkarn och göra lite andra saker.
Förmodligen ta blodprov, eller om det blir imorgon.
Det ska göras iaf.
Vilket inte gillas...
Och det är imorgon som provt ska tas eller vad jag ska säga!
Nepp, nu ska lyssna på lite mer musik innan vi ska fara!
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: