alvalundvall

Vissa dagar känner jag att jag bara vill vara med dig, hela tiden. Sndra dagar önskar jag att jag aldrig skulle har lärt känna ddig och skita i allt...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Blev ganska mycke shopping igår.
Vilket var både bra och dåligt.
Det bra var att min graderop fylldes på med min fina kläder! (y)
Det dåliga var att det gick mycket pengar... ;/
Jag får väl tänka på det att det inte är så ofta som jag är i stan och köper kläder.
Det blev en grym kväll iaf!
Isabelle är så otrolig jord nära, lugn och har humor.
Hon förstår en i alla lägen.
Bara så du vet Isabelle, du betyder mycket för mig och jag älskar dig!
Nu håller jag på och sortera bilder.
Det är typ tre familjer som vill ha kort ifrån cross säsongen.
Ska försöka redigera lite också.
Jag ska försöka lägga upp några här med.
Nepp, nu ska jag gå ner och kolla på hockeyn.
HV71-MoDo.
Hoppas på en seger, men jag är rädd för att det inte blir det...

Kommentarer

  • isabelle! säger:

    Aw! Kvällen var riktigt kul. Måste göras om,eller hur?:) Du är underbar, finns alltid där för mig. Jag vet att jag kan prata med dig om allt.



    Älskar dig Alva<3

    2011-09-29 | 20:34:22
    Bloggadress: http://iissantissan.blogg.se/
  • isabelle! säger:

    Aw! Kvällen var riktigt kul. Måste göras om,eller hur?:) Du är underbar, finns alltid där för mig. Jag vet att jag kan prata med dig om allt.



    Älskar dig Alva<3

    2011-09-29 | 20:34:29
    Bloggadress: http://iissantissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: