alvalundvall

Go fika

Kategori: Vardag

Hej! Sitter i soffan nu och go fikar med mamma och ser på film. Väldigt fin tisdags kväll. Dagen i skolan har faktist inte varit så jobbig som dom brukar vara. Men jag är ju ändå sjukt trött. Känns som att jag kommer somna i soffan ikväll. Men jag måste bara få säga en sak. Efter alla jobbiga lektioner, alla hårda diskussioner, all huvudverk så har jag börjat trivas i min klass! Vi har allvarligt talat varit den drygaste klassen och fått skäll efter alla lektioner för att dom har tyckt att vi har varit sådan jobbig klass. Men nu är den riktigt bra! Ville bara säga de. Och en sak till innan jag avslutar detta inlägg. Att min fina vän Isabelle ska ta och krya på sig så att hon kan komma och sjunga med mig imorgon. Skratta med mig. Leka med en brittisk dialekt. Sjunga dansa pausa. Ville bara säga kryyyaaaa! Ne, nu; FILM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: