alvalundvall

Skytte!

Kategori: Foto

Hejhej!
Ni är faktist otroligt dåliga på att kommentera om jag får säga det själv.. Menmen. Tycker om er ändååå.
Ja, Igår gick min värld under. Mitt allt. Den som väckte mig på morgonen och sa godmorgon. Det som sa godnatt på kvällen. Den som att det lät rätt ur min fina gitarr. Den som hjälpte mig attvälja kläder på morgonen. Min älskade, snygga, bästa telefon gick sönder igår. Det var inte meningen, men sönder blev den. Jag skulle göra en "karatespark" och stänga dörren. Men ist så ramlade jag baklänges och landade på rumpan. I mina byxors bakficka befann sig min telefon och låg precis under mitt röv ben eller vad i tusan det heter. Blev lagomt pisst of..
Sedan var jag på så jätte bra humör med. Så nu mera går jag runt med en gammal Sony och min trogna iPod.
Men mina skytte kläder kom idag! Passade jätte bra gjorde dom. Dom är svart, vit och blåa. Awesome! Så jag och pappa ska fara och skjuta lite senare. Det är fullt denna vecka om bloggen kommer åt sidan. Imorgon är det skytteträning med, tävling på torsdag och på lördag. Så fullt upp med skyttet nu tack vare att jag klarade gevärsskyttekortet. Himlarns glad jag blev av det! Ne, nu ska jag spela lite gitarr tycker jag.
Puss!
Lite playing ba!

Kommentarer

  • Nonne säger:

    Så du skjuter skarpt med BÅDE kamera & bössa!-) Grattis till 'skyttekortet' & lycka till.



    Mister du en mobil så står 100 säljare o låter, köper du en står 99 säljare o gråter.....

    2012-04-19 | 23:50:01
    Bloggadress: http://www.nonnesnonsens.com
  • Klara säger:

    hej alva!

    kan du inte visa hur man gör en reflexskärm?

    med bilder eller video? :)



    SKULLE VARA SUPER ;)

    2012-04-20 | 16:23:33
  • Madde säger:

    Hola! Alva, verkligen, du har ju mig så du behöver ingen mobil:)

    hihi pusshej



    /världens snyggaste kusse:)

    2012-04-22 | 15:59:16
    Bloggadress: http://madelenelundvallls.devote.se

Kommentera inlägget här: