alvalundvall

Ge mig?

Kategori: Vardag

Hejsan!
Ja, idag har det ju varit skola. Jag gick tills klockan slog halv tolv då mamma kom och hämtade mig. Vi gick på stan, fikade, hade kvalitetstid innan klockan slog två. För då skulle jag till kuratorn på sjukhuset igen.
Jag ville inte alls fara dit, men jag var illa tvungen. Det blev inte så länge vi var där, jag hade inte så mycket att säga, ingen annan heller så. Jag stör mig bara på att vara där..
När jag kom hem så åt vi och abbe och mamma for på hans träning. Så då tog jag med mig min fina gitarr ner till bryggan och spelade. Det är så himlarns mys att sitta där nere! 
Har drömt mig bort och kollat på fina hoodisar på junkyard. Bara det att jag inte har några pengar eftersom att jag precis köpt en iPhone. Men endå.. Blev kär i denna snygging!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: