alvalundvall

Härlig kväll!

Kategori: Vardag

Hejsan!
Jag tror att jag försökt få upp två eller tre inlägg via mobilen men misslyckats. Mitt internet gillar verkligen inte mina mobil bilder... 
Igår så jobbade jag och efter så mötte jag upp isabelle. Vi var hemma hos mig ett tag och sedan mötte vi upp Lite folk och så. Vi for runt lite överallt och hade det awesome! Så härligt att vara med folk som inte bryr sig om vad någon tyck och är konstant ärliga! 
Sedan när alla hade farit så myste jag och Isabelle bara. Tände ljus, prata girls talk, hade det bra!
Idag så händer... INGET! Mamma och pappa är borta och vi får inte fara någonstans och ingen får komma. Så jag ska mest troligt spendera dagen med min gitarr i armarna. Har nämligen en cover på G! Får se om den kommer upp, vad tycker ni? ;)
 
 
Arkivet är inaktiverat och internet hänger sig, resulterar utan bilder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: