alvalundvall

Smärta..

Kategori: Vardag

Hej!
Jag for ju som sagt och red. Men jag fick så sjukt ont. Kunde knappt sitta kvar i sadeln. Så nu vet jag att jag inte kan fortsätta rida. Känns ganska surt.. Speciellt när vi ska börja rida mer terräng, hoppning och allt annat jag älskar med ridning..
Men jag ska skjuta en gång i veckan ist. Satsar fullt ut på skyttet nu! Har även kommit på det att jag kan gå natur på skytte-gym. Och sedan bli vetrinär, skulle vara as ballt ju! Ska nämligen på ett läger i Ström på skyttegymnasiet vecka nio. Taggar som bara den!
Ville bara uppdatera och säga att det inte blev någon sväng till Isabelle. Vi tar det imorgon ist.
Blir tidig kväll ikväll. Har ont i hela kroppen och har en huvudverk som inte är kul heller.
Så gonatt mina fina läsare.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: