alvalundvall

Bit ihop

Kategori: Foto

Hejhej!
Igår så for jag me mina fina vänner till wilma efter skolan och hade en riktig mys kväll!
Kollade på en massa film, tjockade godis, paratade och hade det allmänt bra!
Så på någon skräck film också, tur att Isabelle var med så jag hade någon att skrika med under filtarna.
Hihi, älskar er brudar, ni är bäst!
Idag så har jag städar i mitt rum som var värkligen fullt med kläder,
det har nog aldrig varit så stökigt någon gång tror jag.
Idag kommer min lill kusin med familj och ska sova över här inatt.
Blir nog mys det med.
Pappa och Abbe är för övrigt och kör cross (inte så förvånande men) och när dom kommer hem så kommer dom hem med en ny säng till mig.
Äntligen säger jag!
Nepp, in i duschen nu!
Oredigerade sommar bilder

Kommentarer


Kommentera inlägget här: