alvalundvall

~Klaga aldrig i onödan~

Kategori: Foto

Hej!
Har varit en bättre dag idag än igår.
Men det finns fortfarande en hel del tankar som lär vara kvar ett bra tag.
Ikväll så är det bara jag och Abbe hemma, eller mamma kommer hem vi tio.
Blir väl en lugn helg som alla andra helger.
Visar en bild som inte kom med i förra inlägget och en som jag har lekt med nu.
Till dig som undrade hur jag hade tagit bilderna. Jag har tagit dom ganska enkelt. En lampa ifrån sidan, hemmagjord reflexskärm ifrån andra sidan. Sedan har jag väl inte gjort något annat speciellt sätt. Fast det är ju olika på olika bilder. Hoppas du är nöjd med svaret och kul att du frågade! :)

Kommentarer

  • ClaraE säger:

    Sv: Tack så mycket! jo det kan jag nog!:) bara att hålla utkik;)

    2012-02-10 | 20:59:10
    Bloggadress: http://clarasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: