alvalundvall

Tidsfördriv..

Kategori: Vardag

Tidsfördriv.
Har du pojkvän/flickvän? - Jajemän! :D
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - jao
Har du hånglat med någon 2011? - Japp
Har du kramat någon 2011? - ja
Har du hatat någon 2011? - Nja, kan man väl säga
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - yes man!
Är du kär nu? - Kan man lugnt påstå!
I vem? Pjken min, rasmus! :D
Äger du en mascara? - ja
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? haha, nepp ;)
Är du en fjortis? - nej
Är du emo? - nej
Är du brat? - nej
Gillar du vältränade killar? -  Haha, vem gör inte de? ;)
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - inget som jag stör mig på direkt
Är du bisexuell? - Nej.
Har du över 10 bhar? - Nope
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ha jag väll
Kan du köra skoter? - Kan och kan! Vet inte riktigt vad som menas med att "kunna" köra skoter... Men det kan jag väl!
Är du brunett? - ursprungligen, nej. nu, ja
Är du blond? - ursprungligen, ja
Har du haft svart hår/har du just nu? - Nej

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder (bh,trosa,korsett) - bh trosa
Hur gammail har ditt äldsta hångel varit? 96;a
SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Markus Bylin
Vem skickade du sms till senast? - Markus Bylin
Vem ringde du senast? - Abbe
Vem hånglade du med senast ? - Rasmus
Vem pussade du senast? - Rasmus
Vem kramade du senast? - Rasmus
Vad drack du senast?- Mjölk
Är du allergisk mot någoting? - Jag är fortfarande lite känslig mot laktos
Är du sexmonster?- Haha, nej ;p
Pinsamma frågor för dig nu? - Tyck ja väl inte
- Höger eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: Vattenman
- Rädsla: Stå på scen, mörker, höder,  läskiga personer ;)
- Din första tanke när du vaknade imorse:  Vad ska jag ha på mig
- När somnade du: var ju duktig och la mig runt tio, elva tiden
- Pepsi eller Coca Cola: Coca cola
- McDonalds, Max eller Frasse: Hatar hambugare, men max

-
- Adidas eller Nike: Adidas
- Choklad eller vanilj: choklad fö fan!
- Svär du: jo, inget som jag är så stolt över men.
- Sjunger du: Oftast så!
- Duschar du varje dag: varannan
- Röker du: Nej, tack och lov!
- Tror du att du någonsin varit kär: Jag vet att jag är och har varit
- Gillar du skolan: Kan man väl säga, ja jag är nörd ;)
- Tror du på dej själv: nja, bero på. oftast inte
- Blir du åksjuk: bara på flygplan
- Gillar du åska: inget som jag gillar direkt
- Spelar du något instrument: Jao

Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol tills du spytt: nej!
- Rökt: nej
- Gått på dejt: Haha, nej
- Shoppat: Jara
- Ätit en hel ask müsli: haha, nej ;)
- Ätit sushi: Nej, tyvärr
- Stått på scen: nope
- Blivit dumpad: Nej
- Skejtat: Nej
- Färgat håret: Nej
- Stulit något: nej
Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull: nej
- Haft sex? : Nej
- Blivit kallad hora: ja
I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: palnerar inte sånt
- Namn på barn: vill inte ha barn
- Ditt drömbröllop: som sagt, planerar inte sånt
- Vad vill du bli när du blir vuxen: vetrinär
- Antal människor du skulle ge ditt liv för:  6 tror ja
- Antal CD skivor du äger: en hel del gamla, sönder spelade
- Antal saker du ångrar: Misstag händer alla, men man lär sig av varje man gör
Brukar du.
- Titta dej själv i spegeln? ja
- Gnälla: ja
- Skrika: ja
- Sova: ja
- Ha ångest: nja, ha man väl
- Skada dej själv med flit: har hänt, men inget allvarligt
- Vilja dö: Nja..
- Drömma mardrömmar: haha, ja ;) drömde en gång att pappa slog ihäl en varg med en tv-dosa.. haha..
- Drömma sexdrömmar: Hahaha, nej ;)
- Ta droger: Nej
- Försöka vara annorlunda: nja, förut gjorde jag mig annorlunda hela tiden för att jag ville smälta in. men inte nu, nu är jag mig själv fullt ut!
- Klä dig i svart: Ja
- Gå till kyrkan: nej
- Gå i skolan: Det är ju lag på de.
- Röka: Nej
- Ljuga: Nej
- Hata folk: Nej
- Lita på folk: Ja, kanske lite för mycket ibland
När..
- Åt du senast: nån timme sedan
- Läste du en bok senaste: läser ett par styckna nu
- Köpte du något senast: måndags
- Svor du senast: oj, vet inte riktigt ;)
- Sjöng du senast: nu ;)
- Klagade du senast: bussen
- Är det sommarlov: Nej :(
Vem..
- Saknar du: my, alla personer på Gideå, Louise
- Vill du döda: VIlken fråga..
- Rörde dej sist: rasmus tro ja
- Vill du slå: ingen som jag kan komma på
- Vill du kittla: inte vet jag ;P
- Vill du prata med: Louise
- Skrek du till sist: Robin ;)
- Vill du vara som: mig själv
- Sårade dej senast: De ni
- Vill du bli galet full med: vet inte, Emelie Larsson tror ja ;)
- Ringde dig senast: mamma

Kommentarer

  • Emelie säger:

    HAHAHAHA! Jaså du vill supa jäveln med mig du ;) Det ordnar jag! Då de är dags för fröken Lundvalls första riktiga fylla lovar jag att vara på plats ;)<3

    2012-02-02 | 22:41:32
    Bloggadress: http://pemelieemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: