alvalundvall

Blå jeans i mitt hjärta ju!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Det blev innebandyn idag.
Dom hade en match på morgon, som dom förlora på och en vid fyra tiden som dom vann.
Mellan matcherna så åt vi och så gick jag och mamma på stan.
Blev ett par blåa stuprörs jeans.
As nujs! Pratade om att jag villle ha sånna igår och så fanns dom på Cubus, så det var ju bara och köpa de!
Tänkte ha dom imorgon.
Nu sitter vi och kollar på"Hur många lingon finns det i värden?".
Tycker att det värkar som en super film!
Har inte sett så mycket av den.
Fick ett sms om att rida mitt i dagen också, men då var vi redan i stan. ;/
Skulle varit as kul, men det var ju lite för sent då.
Men jag ska ju rida imorgon ist.
Ja, imorgon blir det ju vardag igen!
Ganska skönt att det blir vardag ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: