alvalundvall

Damp blogg.se

Kategori: Vardag

Hejhej! Ska säga att skoldagen igår var en av dom drygaste jag varit med om. Hela veckan har varit det, så det är otroligt skönt med helg nu! Efter skolan så for vi på hockey kväll inne i byn. Men jag frös så mycke att jag for hem efter andra perioden. Tyckte att det inte fanns någon vits att vara vaken så jag började att gå till sängs ganska tidigt. Men jag hann inte lägga mig fören pappa kom hem och han som skulle hjälpa mig med sims 3 kom hem. Det gick ju inte förra gången och det gick inte den här gången heller. Men nu så ska vi fixa windows 7, för då försvinner allt gammalt skit som finns på datorn, för det gick inte då heller. Men jag måste ju spara över allt jag ska ha kvar på hårddisken. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mamma ligger och sover och pappa och några fler skulle röja skoterleden. Blir väl att tagga inför morgondagen ist! För imorgon fyller faktist en viss Alva Lundvall år! Hoppas bara på att jag får en gitarr. Gitarren jag spelar på nu är typ 20 år, lacken är uppsprucken, har en stor spricka i trät och går inte att stämma. 14 blir man ju då.. Hoppas på att det blir bra mycke bättre en vad tretton har varit. Ärr som sitter hårt går inte att få bort lika lätt... Menmen, ser att det blev ganska långt och inga bilder kan ni få heller för blogg.se dampar fortfarande.. Ne, ska slänga mig framför tvn nu och inte göra ett skit! Hare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: