alvalundvall

Dumma Glee...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Det blev den där skoter turen till affärn, men vi for till hotellet också.
När vi kom hem så städade vi lite, åker ju hem imorgon.
Vid 18 gick vi till granen och år sedan hem och kollade på hockeyn.
Såg inte så jätte mycket av tredje perioden, för jag pratade med min allra-mest-bästa-undebaraste-pojke.
Saknar honom så jag vet inte ens vad jag ska göra...
Menmen..
Fick en lite chock när jag kom hem.
Nitro hade nämligen ätit upp alla godisarna...
Sur Alva här...
Sedan så kollade jag på sista avsnittet av Glee.
Sista scenen dom visade så pussades dom..
Tycker det borde vara förbjudet.
Dom kan ju iaf varna känsliga tittare så man vet när man ska titta bort,
för dom som sitter ensammen och kollar...
Trösta mig med att lyssna på denna braiga låt som får en på iaf lite bättre humör.
Nepp, ska gå och kolla på småkronorna nu.
Hejhopp...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: