alvalundvall

Här gillar vi iPad!

Kategori: Vardag

Hejhej!
Nu är det bloggning i farfars iPad igen, så inget långt inlägg. Kan ju inte fixa till texten här heller, så klaga inte! Dagen har varit dryg som bara den. Mycke skrik, tjafs och gäspar. Har varit jätte trött eftersom att när vi sover hos farmor och farfar så måste vi kliva upp klockan 6. I natt ska vi sova här med. Nu sitter vi och ser på hockeyn. 1-2 till Modo. Stör mig lite på att kommentatorn säger att spelarna "spelar tennis"... Hallå det är väl hockey? Men jag tror att han menar att dom ska ta returerna. Det var tänkt att mina fina flickor och jag skulle sova hos Ebba imorgon men hon hade träning. Lite synd för det hade varit jätte kul, men det får bli någon annan helg. Ser nu att det blev ganska långt ändå. Jag skriver om skyttet när jag får tillgång till en dator. Här får ni två fina bilder på syskonen Lundvall. Alltid lika snygga! Eller..?
Haha, nu ska det spelas lite iPad Sims! Det gillar vi!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    så lika ni är ;)

    2012-01-13 | 18:50:08
  • WilmaG säger:

    Fy fan vad lika ni är :)<33

    2012-01-13 | 22:10:23
  • Amanda Jonsson säger:

    Svar: tack! :D

    2012-01-15 | 13:20:32
    Bloggadress: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: