alvalundvall

kan fortfarande inte ladda upp bilder...

Kategori: Vardag

Hejhej! Har haft en helt underbar födelsedag! I morse så väcktes jag av sång och packet. Då fick jag modo byxor och en gitarr! :D Det fick jag av mamma och pappa. Så jag har spelat gitarr och städat huset tills middagen. Efter det började det komma folk. Har fått nit-amband, belock, 500 kronor och en sådan här bricka eller vad jag ska säga som man kan ställa dtorn på så att den inte överhettas. Jätte nöjd! Så nu tror jag att jag ska gå ner och vara lite mer social! Pusshej!

Kommentarer

  • sonja. säger:

    hejsan!

    kan du inte lägga upp bilder på alla dina saker som du har fått? :)

    Skulle vara superkul!



    kram/ sonja



    ps. din blogg är grym! :) men den skulle bli bättre om du började med dagen outfit eller något och uppdaterade varje dag! :)

    2012-01-22 | 21:57:40

Kommentera inlägget här: