alvalundvall

När man äntligen kommit upp ur den hämska gropen, kommer du tbx med en punch in the face...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Skolan var ganska lugn faktist.
Inställd musik vare, gillas och ogillas!
Men jag får ju enskild musik imorgon ist.
Imorgon är det vänner möte med, så jag missar mentorn.
Om jag har lite tur kanske jag missar av tyskan med.
Haha, jätte kul för er att läsa, jag vet! ;)
I övrigt idag så har jag lyssnat på musik, mublerat om och bara tagit det lugnt.
Har inte mått så vidare idag.
Har frysit och haft ont i huvudet.
Sedan så har det blivit sämre på lite annat sätt med..
Känner att jag vill att pojken som gör mig glad, på bra humör, känna mig speciell kommer hem nu..
Skolan är bara tom och tråkig utan honom...
Tur iaf att jag har superduper fina vänner som man kan skratta och lé med!
Men inte riktigt på samma sätt, vill ha hem han nu!
6 dagar kvar...
Nu ska jag fixa lite 2011 inlägg tills imorgon och skicka iväg några bilder till min moster.
Blir nog det sista jag gör ikv, sömn är det jag behöver...

Kommentarer

  • WilmaG säger:

    Sluta vara så snygg man blir ju helt vild här :)<3333

    2012-01-11 | 17:37:26

Kommentera inlägget här: