alvalundvall

Test

Kategori: Vardag

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Förmodligen så sprang jag runt och gjorde små hyffs med Abbe som precis hade fyllt ett år.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då gick jag mest runt och undrade på vad som skulle ske här näst. Det var ganska mycke händelser omkring mig då. Händelser som jag fortfarande går runt och tänker på...

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Adele-Someone like you, Adele-Rolling in the deep, Flera Pink låtar, Ulrik Munther- En vanlig dag, Regina spektor- The call
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa objektiv i massor, tillbehör till kameran, en Nikon d7000, åka till Tokyo, New York, Thailand och massa andra häftiga städer, ge mina närmaste en stor del utav pengarna... Ne, sluta drömma dig bort nu!

6) FEM DÅLIGA VANOR
Jag biter faktist inte på naglarna! Men jag biter på mina nagelband ist, det är därimot en dålig vana. Att ha för höga krav på sig själv. Elr är de ens en dålig vana? Aja... Kommer inte på något mer ;p
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA/VARA:
Fota, vara hos farmor och farfar, vara i ladugården, vara med mina fina vänner och vara med mitt hjärta

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Väst. Haha, så jäkla fult! x)
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mobil, kameran, mitt 70-300, girarr (även fast den inte låter så bra men), Glee-boxen
JAG UTMANAR DESSA:

Sally Tjernström och My Hellsten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: