alvalundvall

Mina ben lever i sin egna värld

Kategori: Foto

Hej!
Går kvällen blev som tänkt.
Faktist dn lugnaste nyår jag varit med om!
Men tre styckna ammar eller är gravida.
Idag så har vi varit i backen, första gången för i år.
Det var riktigt härligt i backen!
En och en halv decimeter puder med ett perfect underlag uner pudret.
När vi åkte upp i liften kände jag redan då att jag skakade lite,
men jag tänkte bara det att det brukar jag ju göra ibland så jag struntade i det.
Men när jag kom det och skulle upp i liften igen kollade jag ner på benen och såg hur dom bara hur dom skakade.
Så det blev lite vila sedan ut igen en stund, sedan in.. osv
Så jag vet inte riktigt hur mycket åkning det blir för mig iår...
Jag är så less på mina ben!
När man sitter inne och vilar och kollar ut och ser att det är 80 åringar som åker.
Varför kan dom åka och inte jag?
Varför kan inte jag få springa hur långt jag vill?
Varför kan inte jag få vara precis som alla andra?
Jag vill ha behandling nununununununu!
Jag vill kunna gå i en trapp igen utan att få ont...
Efter att jag kom hem så han jag suttit och degat i soffan, varit social med min fina släkt och varit barnvakt.
Resten utav kvällen blir lugn.
Tagga för skoterkörning imorgon ist!
Blev lite långt men ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: