alvalundvall

En dag i taget

Kategori: Vardag

Hejsan!
Jag vet att bloggningen haar varit absolut sämst.
Men i helgen så har vi varit till njurunda på crosstävling. Så det kommer upp bilder ifrån det så småningom.
Fick faktist en present utav en familj som tack för att jag fotade när vi var i Sveg! Blev hur glad som helst! Själv tycker jag bara att det är kul att det finns dom som tycker om korten som jag tar.
Idag har jag varit hon någon kurator på sjukhuset som läkaren ville att jag skulle gå till. Inte för att jag tyckte att det gjorde någonting bättre men.
Resten utav dagen så ska jag spela gitarr och försöka fixa till den däringa covern som jag har lovat och förtsätta . läsa Hungerspelen. Blir nog en härlig tisdag även fast det trista vädret. Kanske ska jag ta mig an alla bilder som måste fixas... 300 bilder är lire smådrygt.. Menmen. Ha en bra tisdag alla fina läsare jag har! Och kolla flitigt här på bloggen för covern kommer upp inom snarast! Bilder från Umeå också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: