alvalundvall

GÄSTBLOGGAREN IS IN THA HOUSE

Kategori: Vardag

Hej på dig din söta lilla filur som just nu läser detta.

Min vän Alva, som för övrigt är världens bästa och är lite som min lillasyster, hon skulle bota min rastlöshet och gav mig den stora äran att få gästblogga lite! :)
Mycket trevligt tycker då jag.

Vem äre här nurå, undrar du säkert.
Det är en musikmupp som går på Alvas skola.
Är två år äldre och mitt namn stavas E-M-E-L-I-E.
Emelie Pemelie Larsson!

Vad jag ska skriva härnäst har jag ingen aning om.
Skulle kunnat berätta om vad jag gjort idag men det är ni väll inte intresserad av kan jag tänka mig.
Därför blir det inte av och istället slutar jag skriva nu och tänker bjuda på en länk till min musikblogg och en bild på människan som skriver detta! :)

elmusic.blogg.se - CHECK IT OUT



Pussar på er och fet pussen på Allvar,  min älskade vän ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: