alvalundvall

Älskade farmor! Vet inte vad jag skulle gjort utan dig!

Kategori: Vardag

Hej!
Fick en fin lördag igår. Blev lite missförstånd, men.
Jag och mamma åkte till min kusin när hon kom hem ifrån jobbet.
Han fyllde ju för i tusan 3 år!
Haha, det var så kul att få vara barnslig för en stund. Han tyckte det var minst lika roligt som jag.
Idag så ska jag plugga. Känns väl inte allra roligast, men det måstes ju göras.
Senare ikv så jag jag fara på bio med farmor. Finaste och allra mest saknade farmor.
Vi ska se kvarteret skatan. Hoppas på att den är bra. :)
Skulle vilja gå ut i det fina vädret med, men.
Ska gå och ta mig en kaffe kopp nu, ha en fin söndag allihopa!
Dessa bilder tog jag för ca 13 månader sedan. När våren hade kommit.
När jag tyckte att jag hade nog med bekymmer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: