alvalundvall

Just a list

Kategori: Vardag

10 saker jag tycker om
Att skratta
Vara med mina fina vänner
Sätta den perfekta tian
Känna att jag är bra på någonting
Känna lycka
Sitta själv nere på bryggan en sommar kväll och bara lyssna på alla djurens läten
Alla konstiga konverationer med min bror
Gå barfota i gräset med fötterna fulla utav grönska
Sjunga högt när man är ensam hemma
Fota
9 saker jag tycker mindre om
När personer helt plötsligt slutar svara på sms
Dåliga provresultat
När man inte stänger köksdörrarna
Att frysa
Att förlora
När det är stökigt runtomkring mig
Lite pengar
Uttjatade låtar
Människor som är på dåligt humör när man själv inte är det
8 bloggar jag läser
7 saker jag vill göra i framtiden
Köpa ett fisheye objektiv
Gå efter Thailands gator
Uppnå min största dröm, att nå dröm yrket som jag haft sedan klass fyra
Lära känna mig själv bättre
Lära mig nya saker
Inreda mitt egna boende
Uppfostra min egna Collie
Må helt bra, utan bekymmer
6 böker och tidnigar jag tycker om
Hungerspelen
Fatta eld
Kasta syra
Mannen som talar med hundar
Digitalfoto
-
-
5 saker jag är rädd för
Att börja må dåligt igen
Att inte räcka till
Att vara ensam
Framtiden
Att göra någon besviken
4 ord som beskriver mig
Omtänksam
Sprallig
Självständig
Glädjespridare
3 saker jag ser fram emot
Läkarbesked
Tävlingen i Krokom
När musik lektionerna börjar
2 favorit plagg
Hoodies
Chinos
 
1 bra låt
Swedish House Mafia-Don't you worry child