alvalundvall

Sjukling..

Kategori: Foto

Hej!
Var hemma ifrån skolan igår och idag. Igår natt sovde jag knappt något, låg bara och frös hela natten.
Sedan när jag klev upp så hann jag bara stätta på te på spisen och sminka mig lite innan jag spydde. Spydde tre ggr.
Usch, vad jag hatar att spy. När jag kollade tämpen så hande jag 39 graders feber också.
Idag har jag 38,3 graders feber, små fryser med ett huvud som
jag tror kommer sprängas vilken sekund som helst och ont i halsen.
Ja, tänkte visa upp lite utav mina favorit bilder efterssom att jag inte har något överhuvudtaget intressant att säga.

Kommentarer

  • Nonne säger:

    Den vackra bäcken väcker verkligen vårkänslorna som kom av sig. Fina bilder-keep it up!

    2012-04-11 | 15:35:00
    Bloggadress: http://www.nonnesnonsens.com

Kommentera inlägget här: