alvalundvall

Bara onödigt

Kategori: Vardag

Hej!
Jag varit för sjuk för att blogga. Idag har varit den första dagen sedan i tisdags som jag har varit feber fri. Igår så ringde vi till vårdcentralen, för att jag har fått utslag på armarna och i ansiktet, febern gick mellan 37-38 hela tiden och halsen var helt fuck up. När vi for dit så kunde allt tyda på att jag hade scharlakans feber. Men när vi gjorde nå prov i halsen så tydde det på att det inte var det. Men jag har iaf fått pencelin nu som jag ska äta i 10 dagar. Men utslagen är överallt. Precis överallt. Armar, ben, ryggen, lår, smalben, fötter, händer, magE, ÖVERALLT! Sedan så kliar det som fan med. Ser hämsk ut, speciellt i ansiktet. Får klä mig i något som täcker och visar lite hud imorgon och på måndag.
Aja. Sämst av allt är att jag inte fick följa med till Umeå. Abbe har innebandy kupp där. Så jag och mamma skulle shoppa, bo på hotell och ha det bäst. Har länktat efter det i typ tre veckor och så händer det här! Bara för att jag har prickar överallt och att jag har haft hög temperatur i kroppen. När man säger det så är det helt sjukt.
Nu har ni fått höra lite ur det nuvarande helvetet ur Alva Lundvalls liv.
Men som lite plåster på såren så åker vi in till Umeå och shoppar. Sist jag var i Umeå var när jag opererade mig.
Det mest onödiga jag någonsin gjort, i hela mitt liv.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    smittar det?:/

    2012-04-01 | 11:25:04

Kommentera inlägget här: