alvalundvall

Hjälp mig nu?!

Kategori: Vardag

Hejsan!
Ja, dagen blev inte alls som jag tänkte mig. Tjafs på morgonen med mitt morgonen är absolut bästa sättet att förstöra min dag, och precis så blev det. Var bara på allmänt dåligt humör hela dagen. Sedan på NO;n så började dom prata på helt fel ämne och jag klarade inte av att sitta och lyssna så jag gick ut. Men jag gick ofc tbx sedan.
Menmen, nu sitter jag hos farmor och farfar och ser på let's dance. Jag ska sova här inatt.
Jag har börja tänka en del. Den här bloggen måste ju vara bland dom tråkigaste som finns. Vad vill ni att jag ska skriva? Mer bilder? Frågestund? Vad som helst! Jag är ganska sugen på att ha en frågestund, men jag vet inte om det skulle bli så många som frågar. Eller ska jag lägga ner bloggen? Kommentera?!

Kommentarer

  • i säger:

    Lägg inte ner!:D

    2012-05-25 | 21:22:05
  • Anonym säger:

    Videobloggar

    Bilder

    Frågetunder

    Tips

    Insperationsbilder varje dag

    2012-05-26 | 01:08:36
  • Anonym säger:

    Lägg inte ner, Soesöt blogg c;

    2012-05-30 | 17:40:40
    Bloggadress: http://correbloggar.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Du får inte lägga ner bloggen!!!:o

    2012-05-30 | 18:44:49
    Bloggadress: http://celinestar.blogspot.com
  • Linnea säger:

    Lägg inte ner !



    jag tycker att du ska ha frågestund :)

    2012-06-07 | 20:03:40

Kommentera inlägget här: