alvalundvall

Shortsen

Kategori: Foto

Hejhej! Tänkte bara uppdatera lite. Just nu så står bloggen stilla. Det mesta står stilla i mitt liv just nu. Jag har otroligt mycket bilder att visa upp för er, men jag har ju fått ett nytt redigerings program. Mitt antivirus på datorn sa bara ifrån så att det inte gick att öppna. Men till helgen så ska jag försöka fixa och lära mig det nya, iaf lite utav det.
Tack för kommentarerna! Älskare! Såg att ni undrade varifrån shortsen kom ifrån, Gina. Älskar verkligen högmidje!
Nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn. Puss på er!

Kommentarer

  • heeeeeejjj säger:

    vad är det för redigeringsprogram? :)

    har försökt få hem gimp, men det funkar verkligen inte så det skulle vara kul att få tips på andra!

    (om det inte är gimp dvs. ;))

    2012-05-10 | 16:56:39

Kommentera inlägget här: