alvalundvall

Vår bilder

Kategori: Foto

Hej!
Bilderna som jag la upp är oredigerade, bara så ni vet.
Igår så var jag hos läkaren, prratade om läget. Fick mer verktabletter. Sedan så ska min läkare få tag i läkarn umeå. Sedan så får vi se vad som händer. Imorse var jag och tog nya prover också. Det är ju ganska stor skillnad. För ett år sedan så kunde jag iaf vara med lite på träningarna, men nu kan jag inte ens springa 10 meter utan att få ont.
Men ikväll är det sogrligt nog sista skytte träningen. Är jätte glad att jag började i skytten igen. Jag gick ju i skytte för typ tre år sedan. Men då så började inomhus träningarna till fotbollen, så då fick jag lov att sluta.
När jag började i höstas så hade jag bara tänkt att sitta och skjuta. Haha, ska nog göra detta tydligt känner jag! ;)
Sitta och skjuta innebär att man sitter ner vid ett bord med en kudde där geväret vilar och handen. Geväret vilar såklart mot axeln också.
Och så kan man stå och skjuta, som jag gör da. Det är precis som det låter. Man står upp och då vilar geväret i handen och axeln.
Aa, det var lite kort förklarat. Menmen, jag ska ta och gå och byta om inför träningen nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: