alvalundvall

Inte precis som jag tänkt mig

Kategori: Vardag

Hejsan!
Gårkvällen blev riktigt kul! Men inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hann bara gå början utav spökhuset innan jag fick lov att bryta eftersom att min sjukdom spökade med mig igen. 
Det är sånna här gånger jag tycker att det är jobbigast. När man ser så tydligt hur påverkad jag blir i jämnförelse mot alla andra.
När dom kan gå i trapperna och skogen utan några stora problem och jag kan knappt lyfta på mina ben.
Men jag väntar just nu på att mina prover ska komma tbx från Köpenhamn, som ska ta 1-2 veckor till.
 
Men idag så ska jag bara ta det lugnt tills klockan är sådär fem, för då är det fotografering på Halloween (stavas de så? x)) party för de små barnen som gäller! Vet inte om det blir nå bra bilder men vi ser väl.
Nu; frukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: