alvalundvall

Skulle vilja ha era tankar och höra era historier

Kategori: Att leva med en muskelsjukdom

Hejsan.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.Idag så var vi iaf lediga. Det behövde jag verkligen. 
Men jag kan förklara mig utav förra inlägget.
Jo, jag gjort ett ganska stort misstag vilket jag inte inser förns nu. Eller om jag säger såhär. I livet måste alla göra val vilket jag gjorde. Men när man i efterhand inser ett val som skulle vara mycket bättre så blir det jobbigt. Jag kan inte skriva ut i bloggen om detta. Men det är väl lite tugnt nu antar jag.
Sedan så har min medicin slutat fungera, den hjälper inte längre. Läkarna har sagt till mig att det finns en medicin som jag kan börja äta nu så det försvinner nästan helt, men jga får inte äta den än för den kan förstöra om dom måste ta mer prover. Jag vill vara frisk nu, så less på att inte kunna vara som alla andra.
Där utav en ganska konstig uppdatering. konstiga inlägg osv. Men men. Det är min blogg och jag skriver vad jag vill i den. Men ni kan väl kommentera om ni någon gång har gjort ett val i livet och om det blev rätt eller fel, tell me. Om ni inte vill kommentera kan ni maila till [email protected].
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: