alvalundvall

Dag 19-Skriv om ditt liv och om dig själv.

Kategori: Vardag

Mitt liv innehåller väl rätt vanliga saker. Uppgångar, nedgångar, glädje, skratt, besvikelse, vara ledsen, arg, rädd. Rätt så vanligt. Fast jag har ju min sjukdom som jag kämpar med som är den svåratste biten i mitt liv. När jag nu gått och väntat på hjälp i två år. Men mycke glädje ändå!
Jag är 15 år, drömmer stort om en framtid med ett yrke som jag trivs med. Föhoppningsvis vetrinär. Men jag har fler drömyrken som skulle vara fint med. Jag bor på landet med min familj och två jakthundar. På min fritid tävlar jag i den metala sporten luftgevär.  Musik är fint tycker jag och går med hörlurar så fort jag har lite för mig. Älskar Hungergames. Älskar de fina omkring mig. Älskar litervis med te ur fina mumin koppar. Älskar våren. Älskar livet.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: