alvalundvall

Min finaste sommar jack, mitt i vintern.

Kategori: Foto

Hejsan på er!
Ja, idag har jag varit till staden och inhandlat mitt livs snyggaste plagg ungefär! Helt kär. Hoppas bara att det inte är någon som köper en likadan, för då lär det ju brinna i mitt huvud. Men iaf, detta är skönheten jag snackar om, JACKAN! Det är en sommar jacka och jag vet att det är tidigt för det, det är ju liksom januari. Men jag tyckte att jag kunde köpa en födelsedagspresent till mig själv. (fyller 15 vintrar om två dagar, 22 januari) Åh, dör lite. Så sjukt fin. 
Bloggningen kommer lite nu och då, ingen stor bloggare direkt. Men jag gör det när jag tycker det passar mig helt enkelt.
 

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    Vart har du köpt jackan? bah undra.

    2013-01-22 | 13:35:22

Kommentera inlägget här: