alvalundvall

Moppeteori och fotbollsskola.

Kategori: Vardag

Hej på er! 
Börjar med att säga att jag klarade teorin i måndags med 56 rätt. Det satt väldigt fin kan jag lova!
Har skrivit provet en gång tidigare för två veckor sedan. Då fick jag 51 rätt när man ska ha 52. Kan lova att mitt humör inte var på topp då!
Från i måndags så har jag haft fotbolls skola och jag är ledare tsm med en annan tjej. Tycker att vi gör det himla bra ändå! Tre utav fyra dagar har gått och jag har blivit kallad mamma, dränkt i vatten, spottad på och fått frågan om jag har barn. Egentligen fattar jag inte varför jag sa ja till att vara ledare ens då jag inte ha något större tycke för barn och inte spelat fotboll på snart tre år. Men det är små kul ändå! Med andra ledare och barnen kan vara roliga när dom vill.
Imorgon så åker jag till Filip och stannar där tills på fredag. Så förvänta er inte något!
 
 
Till dig som undrade varifrån byxorna kom, jag tror de kommer från Only men jag är inte säker!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej alva!
    Jag undrar, hur tar du så fina självporträtt?!
    Du kanske kan göra ett inlägg med tips? Ex. Utrustning, ljus, redigering osv? :)
    Skulle vara mycket intressant!

    2013-06-29 | 19:55:17

Kommentera inlägget här: