alvalundvall

Riksfinal och massa annat fint.

Kategori: Vardag

Hejsan!
Min kusin har ju varit här sedan i söndags och for hem igår. 
Så igår åkte vi ner till stan för att lämna henne på resecentrum och gjorde en del andra ärenden med. Försökte också få en prao plats, men det gick inte så bra. Sedan så åkte vi över björna hem och hämtade upp Filip. 
När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket, saknat honom jätte mycket. Känns som att det var typ en månad sedan vi träffades sist.
Idag hade jag planerat vara med Isabelle, men hon blev sjuk. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Träna vet jag iaf. Imorgon så åker jag tidigt på morgonen till Eskilstuna, sedan så är det riksfinal som gäller på lördag!
Så jag ska tränatränaträna nu. Mitt mål är att komma bland de tio bästa. Så det satsar jag på!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: