alvalundvall

Att inte veta någonting

Kategori:

Hejsan.
Jag vet att bloggen är väldigt seg just nu. Andledningen; jag är seg.
Just nu så är det med allt numera. Men man kan inte vara på topp alltid. Jag vet att jag kommer igen, starkare än någonsin och ha samma inställning. Men jag måste göra viktiga val i livet nu. Det kommer att ta på. Jag vet det, för det gör redan det. Jag har inte träffat mina allra finaste vänner som betyder allt för mig sedan skolan slutade. Det är dom som ger mig mitt stöd som gör att jag fortsätter. 
Sedan framför allt, på onsdag till veckan så ska jag fara till Ume och prata med läkaren där.Jag vet inte om jag vill skratta eller gråta.
Jag var och tog prover för ngn vecka sedan och då sa dom att dom skulle till sthm. Men om dom menade att det var någon läkare där nere som skulle kolla på dom elr och det bara skulle analyseras där, vet jag inte. Av någon andledning gör det mig oroväckande. Jag vet inte vad jag vill att läkarna ska säga. Helst skulle jag vilja att dom sa att det bara skulle gå över om någon vecka så jag kan leva ett normalt och friskt liv, men det vet jag ju att dom inte kommer. Jag vet att detta är något jag kommer att ha resten utav mitt liv. Just därför känns det så ovärt att fortsätta med alla sjukhusbesök, prat hit och dit. Men jag måste. För att få ett slut. Även där vet jag inte om jag vill ha ett slut. 
Genom att börja spekulera fram igen och ställa en massa frågor till mig själv om framtiden gör mig bara på sämre humör det med.
Vet ingenting. Sedan känslan av att jag totalt gjort bort mig och förstört vänskap med en person gör inte saken bättre. Eller att det knakar mellan en annan och min relation. Ingenting går min väg just nu. 
Men det jag behöver är tid. Tid så jag kan rensa tankar. Och, framför allt, mina vänner.
 
Jag var bara tvungen att skriva detta inlägg. Man kan inte vara på topp hela tiden. Det kommer svackor, just nu är jag i en. Men jag vet en sak, bara att jag har tappat greppet om den just nu; I was born to fight.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: