alvalundvall

Fina vänner

Kategori: Vardag

Hejsan!
Igår kväll var jag och tränade. Det gick faktist super bra! Är så nöjd! Nu längtar jag till alla tävlingar börjar. Taggar som tusan! Det är såklart luftgevär som jag snackar om, om det var någon som inte förstod! ;)
Idag är planerna att jag ska rida om någon timme med min fina vän Sanna. Ska bli så skönt att få komma ut och rida! Men jag vet inte hur jag ska göra med ridningen nu när den börjar. Vi får se.
Sedan så tänkte jag fara hem, äta lite och sedan iväg med Isabelle på något äventyr. Blir jätte fint tycker jag!
Tänkte berätta om varifrån jag får insperation till, bloggning, kläder, livet och lite allt möjligt. Ska fixa några inlägg om det. Och hur jag gjorde och hur det blev med pärlorna på mina Happyplugs. 
Nu är det värkligen full fart på bloggen! Vad tycker ni om detta? Vi får se hur länge all min blogg energi håller, kan kanske bli lite svårare när skolan börjar, men då har jag ju mobilen. 
Aja, ska avrunde detta inlägg nu. Håll utkik, för första insperation inlägget kommer snart ut!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: