alvalundvall

Försten vinner!

Kategori: Vardag

Hejsan!
Jo, igår så var jag med mina brudar som gör mig så glad. Det skulle komma upp ett inlägg igår men det ville inte som jag så. Vi åt glass, kollade fotboll, grillade och hade det allmänt bra! Idag så var tanken att jag skulle träna med Anna, men det blev inte så. Ska fundera med pappa om han kan följa mig ist. Och så ska jag fixa en del med bilder, ofc. 
Vi åker till Strömsund imorgon på tävling, så det lär nog bara vara mobil inlägg om det kommer upp ngt. Ska fixa nå tidsinställt med.Ska göra ett bild inlägg iaf. Men med vad för bilder? Den första som kommenterar och skriver om dom vill ha natur eller sista utav myggjakten? Försten vinner!
 
 
Gamm bild.Fösten vinner

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    NATUR :D

    2012-08-16 | 15:53:17
  • Isabelle säger:

    Natur!:))

    2012-08-17 | 20:40:28

Kommentera inlägget här: