alvalundvall

Söndag.

Kategori: Vardag

Idag är det söndag och på bilden ser ni hur jag ser ut. Imorse var jag på möte om fotbolls skolan som vi ska ha i veckan. När jag kom hem hade jag riktigt sommarlov! Låg ute i solen, lyssnade på sommarpratarna och drack sommarsaft. Så himla underbart var det, såg nu att och tom fick färg. Brukar inte hända så ofta!
Under kvällen så har vi åkt på middag hos farmor och farfar, kom hem för ett tag sedan. Tror resten utav kvällen blir lugn för min del. Plugga moppeteori och se big brother repris. Blir bra!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    När ska du skriva provet!? :)

    Svar: Jag ska skriva det imorgon. Tänkte skår du läsa skriva mer om det imorgon, så kika in då får du veta mer!
    alvalundvall.blogg.se

    2013-06-23 | 20:49:04
  • Anonym säger:

    Vart är byxorna köpta?! :D

    2013-06-24 | 10:29:59
  • Anonym säger:

    Hur gick provet då? :)

    2013-06-24 | 23:53:52

Kommentera inlägget här: