alvalundvall

Ursäkta, men va?

Kategori: Vardag

Hejsan på er!
Tänkte ta upp en sak att prata om. Ni vet att ca alla tjejer som är mellan 12 och 18 (kanske tog i lite mycket där?) skriver oftast en dramatisk text utav något slag till deras bilder på ex. fb eller instagram. Det brukar jag också göra ibland. Jag kan tycka att det är fint och att man kan få lite pepp utav de, utav de som är possetiva. Men det finns en typ som jag inte tycker om. Det är det här "just keep the fake smile" eller it´s easier fake a smile". Eller att få höra "kan vi inte bara lossas att allt är bra?"
 
VÄNTA, VÄNTA, VÄNTA HÄR NU LITE! Fattar jag rätt nu? Vi ska alltså lossas att allt är bra och vara glad när det egentligen är dåligt? Är det rätt? För mig är det bland det värsta. Mår man inte bra ska man inte lossas må bra. Då ska man ta i tu med det. Usch, kan bli så less på sånt där!
 
Vad tycker ni? Något annat som ni kan bli less på?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: