alvalundvall

Damp blogg.se...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Nu sitter jag hos farmor och farfar. Vi ska sova här ikv och imorgon kväll eftersom att mamm och pappa är bort med jobbet.
Dagen har varit okej.
Började med att försova mig, se pass att jag hade tjugo minuter på mig att äta, fixa håret, sminka mig och allt annat som skulle göras.
 Så att min frukost spenderades framför spegeln.
Och det första man såg när man kom ner efter att man vaknat var en massa sake som var sönder gnagna på altanen, tack vare Fox.
 Som nu har lett till att han int mår så bra alls.
 Vi tror iaf att det är det. Men jag ska nog pigga på sig!
Imorgon börjar allvaret.
 Vi har ju inte haft några riktiga lektioner än, men imorgon börjar vi.
 Aja, ska se klart Robinson nu.
Kan inte se True Talent eftersom att 3an finns inte på den andra tvn.
 Men jag får se på reprisen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: