alvalundvall

Eller gånger tusen men..

Kategori: Vardag

Hejhej!
Nu sitter jag hemma. Jag och mamma har städat igenom hustet lite lätt, medans pappa och Abbe är på träning.
Länktar värkligen inte tills mamma och min moster åker till bulgarien i en vecka. Och det är inte så länge kvar, nästa torsdag nämligen.
Pappa och Abbe ser nämligen inte vad som ska göras, och jag och mamma ser i princip allt. Men jag tror att vi har kommit på det bästa sättet tilla att jag inte ska behöva göra allt.
Nog prat om det.
Jag är väldigt sugen på att fara till stan någon dag och köpa lite mer kläder. Haha, det behövs alltid!
Vill ha ett par byxor till. Typ chinos elr något med en stark färg.. Eller ett par svarta.. Jag får nog fundera ett tag till på det.
Jag har bläddrat igenom hm kattalogen ett flertal gånger, och listat ut vad jag vill ha, men mina pengar... Jag ska jobba klart först. Tror jag. Pappa åker ju ner till stan lite nu och då, så att jag kanske följer med honom någon dag. Jaja, nu ska jag gå och kolla på herrarnas match mot Ukraina. Sedan blir det nog inte så mycket mer. Ska ju upp och jobba imorgon. Så att jag säger väl gnatt nu då!
Allt jag ser, är du och jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: