alvalundvall

Har börjat se allvaret jag håller på med nu...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Har värkligen inte årkat bloggat på senaste.
Det har väl inte hänt så jätte mycket heller.
Vi var på släckt-träff i går. Och idag har jag typ dragit mig i sängen till 11 elr något sånt. Det är typ längsta jag sovit! Haha, jag är en riktig morgon människa vet ni! Vanligtvis kliver jag upp typ 8-9.
Men vi har iaf varit på Abbes match, också har jag klirrat naglarna.
Tyckte att det behövdes! Det var ett tag sedan nu. Bilder kommer upp på det sedan.
Nu, snart, innan skolan börjar ska jag fara till min moster på salongen där hon jobbar för att klippa och färga om mitt hår. Vi tänkte göra det innan skolavslutningen i våras men vi hann inte.
Har faktist bara varit på en salong en gång tidigare i mitt liv.
Har funderat på ljusa slingor på mitt mörka hår.
Men jag vet inte om jag kanske vill ha lite mer rödaktigt eller lila? Det är grymt snyggt båda två, men jag vet inte..
Sedan är jag sugen på att klippa av mig luggen till rak! Men det tror jag att jag inte riktigt har mod till. Aaaah! Vet inte, måste fortsätta titta på bilder på google...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: