alvalundvall

Jo...

Kategori: Vardag

Hejhej!
Imorse så var jag ju och jobbade, så att nu har jag fått mer pengar.
Mamma och pappa ska fara till vetrineren idag och jag funderar på om jag ska låta dom släppa av mig på stan. Jag får prata med mamma när hon vaknar. Hon har jobbat natt, det är därför hon sover.
Annars vet jag inte vad som händer idag. Ska väl mest ta det lugnt, som vanligt.
Tänka att skolan snart börjar. Jag vet inte om jag längtar eller inte faktist.
Det ska ju bli roligt att få träffa en massa kompisar och sånt men jag kommer att sakna alla på mellan! :(
Det här året har faktist varit det bästa året!
Människor som jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med, är nu nåra av mina bästa vänner!
Alla små jävelskap, haha! Det finns mycket! Det är minnen som sitter hårt! Nepp, nu ska jag fortsätta kolla vidare på fb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: