alvalundvall

Nyårsafton!

Kategori: Foto

Hejhej!
Min dag har ännu spenderats med en skorter tur, lite varma mackor och vofflor.
Nu sitter vi alla och degar i soffan.
Bastun är igång men jag tänker inte basta idag.
Så här näst ska jag få mamma att ladda mobilen så jag får gratis sms i ett år och hoppa in i duschen.
Ikväll blir det tre rätters till middag och sedan så blir det att kolla på raketerna.
Så blir min nyårsafton!
Idag  är det inte bara nyårsafton.
Utan jag och min pojke har varit tsm i 2 månader!
Bästa månaderna på länge!

Kommentarer

  • sally säger:

    låter awesome!

    grattis sötnos!<3

    2011-12-31 | 16:02:06
    Bloggadress: http://sallytjernstrom.bloggplatsen.se
  • moa säger:

    aww :') grattis alva ! <3

    2012-01-01 | 19:49:12
  • WilmaG säger:

    Grattis :)<3333

    Jävlig fin bild du har där :D

    2012-01-11 | 17:45:13

Kommentera inlägget här: